dimecres, 6 de juny del 2007

EN RECORD A ANDREU MURILLO

M'he assebentat pel diari, la mort d'un home de la cultura sempre és trista i més encara si aquest home tenia la vitalitat i la curiositat per aprendre que havia demostrat n'Andreu Murillo. Només vaig coincidir amb ell quatre cops... És curiós, tres vegades a Palma i una Maó, i sempre em va demostrar ser un inconformista. Aquell abril de 1999 vam parlar del que ara es parla, de la reforma dels consells -mirau per on com ens adelantam els historiadors als esdeveniments!!!-... i jo per la meva part li vaig expressar els meus dubtes per la constitució el 1983 d'una comunitat autònoma que corria el perill de caure en les mans d'un partit regional mallorquí. A partit d'aquell moment vam coincidir tres cops més. Ens plantejarem investigar la societat menorquina des de perspectives sociològiques, i així es va fer en part... i així es seguirà fent...

Descansi en pau, doncs, aquest home incansable.